Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • koleś
    odpowiedział(a)
    Włożyłem dziś inny moduł i problemu z kontrolką drzwi już nie ma. Jest za to problem z zasięgiem pilota. Konkretnie chodzi o bagażnik. Stojąc przy bagażniku nie mogę go otworzyć środkowym przyciskiem. Stojąc obok drzwi pasażera już jest to możliwe. Na wcześniejszym module zasięg był ok.
    Ktoś wie jak to ugryźć? Poprawić?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Kupiłem na szrocie moduł AK. Wymieniłem zakodowałem i kluczyk działa. Zamyka, otwiera wszystko. Jest tylko jeden problem. Cały czas na liczniku mam kontrolkę otwartych drzwi i świeci się lampka podsufitki. Lampka i kontrolka gaśnie jak zarygluję drzwi przyciskiem w tunelu.
    W module błędów brak.w blokach pomiarowych drzwi pokazuje dobrze.
    W czym może być problem?

    Na aukcji kupiłem kluczyk z N, ale po rozebraniu jest G.
    Wyjęcie pastylki immo jest bardzo proste.
    Załączone pliki
    Ostatnio edytowany przez spj; 5971.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Faktycznie ten moduł nie ogarnia scyzoryka AK ogarnia

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Procedura z początku tematu jest dla FL. U mnie nie działa.
    w modulekomfortu (46) mam kanał Remote Control adaptation nieaktywny.
    Czy w takim razie ten moduł 1K0 959 433 AH nie obsłuży scyzoryka?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Dzięki. Już się nie mogę doczekać aż będzie kluczyk.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Zakodować trzeba piloty vcds-em i ewentualnie przełożyć immo ze starego kluczyka, groty dorobić i tyle
    Na 1 stronie tego wątku masz procedurę kodowania kluczyków
    Ostatnio edytowany przez Maly745; 34973.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Mam pytanie w temacie scyzoryka. Moja Octavia II ma zwykły kluczyk i dołożony autoalarm, którego pilotem otwieram i zamykam auto.
    Moduł komfortu 1K0 959 433 AH.
    Kupiłem kluczyk HLO 1K0 959 753 N
    Co powinienem teraz zrobić aby ten kluczyk otwierał i zamykał moją O.
    Czy ten moduł komfortu bedzie współpracował ze scyzorykiem?

    Zostaw komentarz:


  • oolsztyniak
    odpowiedział(a)
    A mój znajomy kupił kluczyk z elektroniką na ali za 22 zł, pustą pestkę od immo za 70, dorobił grot za 70, zapłacił za zakodowanie immo + centralny 50 i wszystko śmiga.
    Tanio nie było bo prawie 220 zł za fanaberię posiadania kluczyka w innej formie

    Zostaw komentarz:


  • IrBO
    odpowiedział(a)
    Dorobienie kompletnego kluczyka wraz ze zgraniem go z samochodem kosztowało mnie 350 pln

    Zostaw komentarz:


  • jacekw80
    odpowiedział(a)
    a jaki koszt u "kluczykarza" ??
    ktoś poleca fachowca ze śląska ?

    pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • IrBO
    odpowiedział(a)
    Czytałem wątek kilka razy. Wyedukowałem się. Przejrzałem oferty używanych kluczyków (scyzoryków) i ......... pojechałem do kluczykarza pod Warszawą. Sprawę załatwił kompleksowo. Dorobił kolejny kluczyk, który wprowadził do komputera. O immo nie piszę, bo to oczywiste. Autoalarm uruchamiany jest z dorobionego kluczyka. A precyzyjnie:
    1. miałem dwa zwykłe kluczyki z immo
    2. autoalarm w wersji CAN z osobnymi pilotami (brelokami) zamontowało ASO. Dzięki CAN po wgraniu kluczyka do modułu, centralny automatycznie współgra z autoalarmem
    3. elektronika samochodu nie stawia oporu i jest przygotowana na wgrywanie kolejnych nadajników

    A teraz to od czego powienienem zacząć - O2FL MINT 2009 rok - żadnych problemów z dopisaniem całkiem nowego klucza do auta. Bagażnik otwierany z trzeciego guzika. Najdłuzej w tym wszystkim trwało docięcie grotu.

    Zostaw komentarz:


  • Blacker
    odpowiedział(a)
    Może ktoś z kolegów pomoże, mam o2FL z 2011 roku, kupioną bez scyzoryka z dołożonych alarmem, tu mój skan:








    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 7N0
    Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56

    VIN: TMBJA21Z6C8018650

    01-Engine -- Status: OK 0000
    03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
    04-Steering Angle -- Status: OK 0000
    08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
    09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
    15-Airbags -- Status: OK 0000
    16-Steering wheel -- Status: OK 0000
    17-Instruments -- Status: OK 0000
    19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
    25-Immobilizer -- Status: OK 0000
    42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
    44-Steering Assist -- Status: OK 0000
    46-Central Conv. -- Status: OK 0000
    52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
    56-Radio -- Status: Malfunction 0010

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine (BSE) Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
    Part No SW: 06A 906 033 NT HW: 06A 906 033 MP
    Component: BSE S71 1.6 2V 8459
    Revision: --H01--- Serial number:
    Coding: 0044071
    Shop #: WSC 21790 456 96829
    VCID: 7EF7FACB5237

    No fault code found.
    Readiness: 0000 1000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.lbl
    Part No SW: 1K0 907 379 BH HW: 1K0 907 379 BH
    Component: ESP MK60EC1 H31 0121
    Revision: 00H31001
    Coding: 113B201C09230002881104E990190040300000
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 79FDE9D74B19

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC (J301) Labels: 3C8-907-336.lbl
    Part No SW: 3T0 820 047 AB HW: 3T0 820 047 AB
    Component: AC Manuell H19 0502
    Revision: 00001010
    Coding: 0000000002
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    ASAM Dataset: EV_ACManueBHBVW36X A01010
    ROD: EV_ACManueBHBVW36X_SK35.rod
    VCID: 6FE9D78F055D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 1K0-937-08x-09.lbl
    Part No SW: 1K0 937 087 R HW: 1K0 937 087 R
    Component: BCM PQ35 H+ 110 0651
    Revision: 00110 AC
    Coding: 40000AB8A0050CB040100080110081E4470000AE524D89605C 8540000040
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 408B44336843

    Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 D
    Component: Wischer 07111 26 0601
    Coding: 00D7B7

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
    Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
    Component: Q2 AIRBAG VW8 020 2300
    Revision: 05020000 Serial number: 0038PC28EDWV
    Coding: 0020786
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 3D753DC71FB1

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.lbl
    Part No SW: 5K0 953 521 BH HW: 5K0 953 569 C
    Component: LENKS.MODUL 014 0140
    Revision: FF010040 Serial number: 20111107800935
    Coding: 1080040000
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWSXS A01004
    ROD: N/A
    VCID: 73E1DBFF6975

    No ASAM data for: "EV_SMLSNGVOLWSXS" (SK35)
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments (J285) Labels: 5K0-920-xxx-17.lbl
    Part No SW: 1Z0 920 803 Q HW: 1Z0 920 803 Q
    Component: KOMBI H05 0607
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 110200
    Shop #: WSC 73430 031 00129
    ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04114
    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
    VCID: 428F4E3B664F

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 7N0-907-530-V2.lbl
    Part No SW: 7N0 907 530 M HW: 1K0 907 951
    Component: J533 Gateway H42 1623
    Revision: H42 Serial number: 021111F1001237
    Coding: 352302
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 3A7F36DB0E9F

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer (J334) Labels: 5K0-920-xxx-25.lbl
    Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
    Component: IMMO H05 0607
    Serial number: 00000000000000
    Coding: 000000
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    ASAM Dataset: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03009
    ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
    VCID: EADF469BBEBF

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 701 T HW: 1T0 959 701 T
    Component: Tuer-SG 009 2119
    Coding: 0000052
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 489B5C134073

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.lbl
    Part No: 1K0 909 144 M
    Component: EPS_ZFLS Kl. 67 3201
    Revision: 00H20000
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 346318E32CFB

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
    Part No SW: 1T0 959 702 R HW: 1T0 959 702 R
    Component: Tuer-SG 009 2119
    Coding: 0000052
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 47995F2F4D6D

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 56: Radio (J503) Labels: 5M0-035-1xx-56.lbl
    Part No SW: 1Z0 035 161 M HW: 1Z0 035 161 M
    Component: Radio-SWING 001 0003
    Revision: -----03S Serial number: SKZ4Z2L1450241
    Coding: 050004000001
    Shop #: WSC 73430 790 00129
    VCID: 387B2CD33093

    1 Fault Found:
    03138 - Input AUX IN
    011 - Open Circuit
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01101011
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 114
    Mileage: 132287 km
    Time Indication: 0
    Date: 2009.14.21
    Time: 20:53:04


    End ---------------------------------------------------------------------

    Czy wystarczy kupić ori scyzoryk na 434 mhz (mam na oku taki od o3 z 3 przyciskami), przełożyć lub dorobić grot oraz przełożyć transponder ze starego kluczyka?
    zakodować pilot i będzie hulać? Podobno o2FL maja w module centralnej elektryki obsługę pilotów.
    będę wdzięczny za pomoc.
    Ostatnio edytowany przez Blacker; 46188.

    Zostaw komentarz:


  • qqq1
    odpowiedział(a)
    Cześć,
    podepnę się pod temat aby nie zakładać nowego. Jestem od niedawna posiadaczem Octavii 2 FL 2010 wersja ambiente. Kupiłem ją z 1 szt kluczyka - scyzoryka. Muszę dorobić drugi kluczyk i tu rodzi się pytanie. Jak obecnie najtaniej dorobić drugi klucz ( z pilotem).
    Mój pomysł na chwilę obecną jest taki:
    1) Kupić coś takiego: http://allegro.pl/kluczyk-scyzoryk-g...7.html#thumb/1 - tylko pytanie czy aby na pewno będzie pasować do mojego auta. U mnie na kluczu mam napisane 3t0837202
    2) Dociąć grot u zwykłego dorabiacza kluczy samochodowych, koszt nie za duży
    3) Kodowanie - dzwoniłem do ASO w Kielcach - 100 zł brutto i nieważne czy kluczyk kupiony u nich czy nie, po fachmanach chcą więcej.

    pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • gtsla86
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich. Chciałbym odświeżyć temat scyzoryka do Octavii. Obecnie mam już dosyć tradycyjnego kluczyka z pilotem dokładanym (zdjęcie w załączniku), Zniszczyłem kolejną kieszeń w kolejnych spodniach. Chciałbym dowiedzieć się w jaki sposób mogę dorobić/dołożyć sobie do samochodu kluczyk scyzoryk. Tutaj gdzie mieszkam to usługa wynosi od 480 zł do 750 i różnie z gwarancją za taką usługę. Obudowa pilota jest w opłakanym stanie a koszt nowej jak mi się udało znaleźć na allegro to koszt z wysyłką ponad 40 zł.

    Samochód to skoda Octavia II z 2007 r. Założony alarm MOBI-TECH w salonie przy zakupie auta.

    Ktoś jest w stanie mi powiedzieć łopatologicznie co należy zrobić krok po kroku aby uzyskać scyzoryk działający

    unnamed.jpg

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez rszpak1 Zobacz wpis
    a na nim wybity numer czy jest może numer
    mam też tak samo centralny od Proximy i też nie wiem do czego ten numer

    Zostaw komentarz:


  • rszpak1
    odpowiedział(a)
    Witam,

    Ja zapytam się o taką rzecz kupiłem skodę z 2011 r po FL wersja mint dostałem komplet kluczyków niestety nie wersja zwykła nie scyzoryk i na jednym z nich był przypięty plastikowy pasek a na nim wybity numer czy jest może numer do zakodowania np oryginalnego kluczyka(ewentualnie do czego może być taki numer ), dodam też info że alarm jest nie fabryczny ale dedykowany do skody firmy Mobi-Tech Can piszą w instrukcji że współpracuje z oryginalnym kluczykiem czy miał ktoś do czynienia z ta wersją alarmu .
    Ostatnio edytowany przez rszpak1; 43699.

    Zostaw komentarz:


  • manfred2
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez spacewalker
    Zamieszczone przez manfred2
    witam.
    Nie wystarczy prekodowany pod skodę ID48 tp24.
    W tym roczniku jest component security i transponder jest preparowany tym kluczem.
    Nawet jak podjedziesz do salonu skody to taki czysty transponder tp24 nie będą w stanie dopisać. Serwis dokodowuje transponder który jest zamawiany w Skodzie pod nr vin (preparowany kluczem cs) i jest to id48.
    pozdrawiam.
    dlatego damy rade zrobic poza ... nawet wysyłkowo
    Wiem że się da ale ja wolę mieć auto u siebie.
    pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • kryho79
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez spacewalker
    Zamieszczone przez manfred2
    witam.
    Nie wystarczy prekodowany pod skodę ID48 tp24.
    W tym roczniku jest component security i transponder jest preparowany tym kluczem.
    Nawet jak podjedziesz do salonu skody to taki czysty transponder tp24 nie będą w stanie dopisać. Serwis dokodowuje transponder który jest zamawiany w Skodzie pod nr vin (preparowany kluczem cs) i jest to id48.
    pozdrawiam.
    dlatego damy rade zrobic poza ... nawet wysyłkowo
    wyslij numer na prive bo mam wiadomosci niby wyslane do ciebie a zadnej w skrzynce wyslane(ciagle jakis blad a jak nie ma bledu to i tak wszystko jest w do wyslania )

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez manfred2
    witam.
    Nie wystarczy prekodowany pod skodę ID48 tp24.
    W tym roczniku jest component security i transponder jest preparowany tym kluczem.
    Nawet jak podjedziesz do salonu skody to taki czysty transponder tp24 nie będą w stanie dopisać. Serwis dokodowuje transponder który jest zamawiany w Skodzie pod nr vin (preparowany kluczem cs) i jest to id48.
    pozdrawiam.
    dlatego damy rade zrobic poza ... nawet wysyłkowo

    Zostaw komentarz:


  • manfred2
    odpowiedział(a)
    witam.
    Nie wystarczy prekodowany pod skodę ID48 tp24.
    W tym roczniku jest component security i transponder jest preparowany tym kluczem.
    Nawet jak podjedziesz do salonu skody to taki czysty transponder tp24 nie będą w stanie dopisać. Serwis dokodowuje transponder który jest zamawiany w Skodzie pod nr vin (preparowany kluczem cs) i jest to id48.
    pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • spacewalker
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez kryho79
    ....
    (ID48 / JMA TP08 / SILCA T6) jest wlasciwy>?
    pusciłem Ci info na PW

    Zostaw komentarz:


  • kryho79
    odpowiedział(a)
    No jakos zmylilo mnie bo jest cos takiego jak vag tacho 5.0 i tam jest dodawanie i odczytywanie transpondera ale to jest dod roku 2006 chyba.
    Chetnie bym do kolegi podjechal na tę cała operację ale Końskie to jednak kawał drogi.
    Może jest na forum ktoś ze sprzetem w okolicach Kędzierzyna-Koźla (ewentulanie Opole) co nie zedrze z kolegi za dużo?
    i jeszcze takie pytanie - czy spreparowany transponder to to samo co prekodowany?
    Czy TRANSPONDER
    ID 48 CRYPTO MEGANOS
    (ID48 / JMA TP08 / SILCA T6) jest wlasciwy>?

    Zostaw komentarz:


  • manfred2
    odpowiedział(a)
    Witam.
    Nie powiem Ci który klon VCDS będzie obsługiwał długie kodowanie. Ja posiadam oryginał z Adako. Kiedyś korzystałem z klona i jak pamiętam to polska wersja 10.4 obsługiwała długie kodowanie. Ale powiem Ci że nawet oryginałem nie ma (na tą chwilę) opcji dopisania transpondera do immo w tym roczniku.
    pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • kryho79
    odpowiedział(a)
    Dzieki kolego za pomoc kolego - jakoś daleś mi kopa do działania.. Więc zrobilem 'prawie" jak proponowales bo wnioskuje po wypowiedzi, ze wiesz co mówisz. Kupilem nowy oryginalny pilot za 60zł, do tego dokupilem tę nową kompletną obudowę z grotem z twojego linku i ...liczę, ze po prostu dotnę grot i założę na ten oryginalny pilot (mam nadzieję, ze będzie pasować).
    Jak przyjdą te 2 zabawki to pozostanie podpiąc pilot pod komputer i teraz pytanie bo myślałem, ze jak będę mieć ten magiczny kabelek to zrobie te 2 rzeczy (ze kodowanie transpodnera tez na tym idzie zrobic) tymczasem już wiem, ze jedyne co mi sie uda to dodać pilota (o ile sobie z tym poradzę).
    Może ktoś wskazać link interfejsu którym będę mógł po pierwsze właśnie zaprogramować ten kluczyk w mojej octavii (plus właczać/wylaczac opcje włączania swiatel na stałe, diagnozowac i kasowac ewentualne bledy) i ktory bedzie obslugiwac rowniesz sharana z 2002 roku do ktorego sciagne gdzieś program (ten vcds littlealbo cos polskiego co mi pozwoli to sprawdzic).
    To nie jest tak ze jestem leniwy i potrzebuje czegos podanego na tacy, ale co znajdę jakiś kabel to sie okazuje, ze jak zaczynam cos czytac na jego temat to pisza ze do niczego bo nie ma programowania dlugiego (uds) a to jest na k+can + uds ale jest do roku 2008, max do 2009 i niby moja octavia jest z 2009 ale czy ma znaczenie ze to jest juz po FL model czy to nie ma znaczenia. Dzieki za wyrozumiałośc.
    No i po kiliku chwilach (godzinach raczej) jestem tu:

    to będzie dobre i jeśli tak to czy gdzieś to znajdę w Polsce? (jak rozumiem to będzie z tym vcds programem juz tak ?)

    Zostaw komentarz:


  • manfred2
    odpowiedział(a)
    1K0959753N też na 1000% pasuje.
    Poszukaj używki i kup nową obudowę będzie znacznie taniej.
    ten z obrazka podważa się od strony grota. transponder jest wklejony więc przy wyjmowaniu nic na siłę. Ja zawsze polewam zmywaczem do paznokci i podgrzewam hotem wtedy wychodzi bez problemu. jak chcesz zrobić nowy transponder to żadnym kabelkiem nie dopiszesz.
    Transponder musi być wstępnie spreparowany.
    Poszukaj kogoś z oryginalnym carprogiem to Ci to ogarnie ewentualnie zapraszam do siebie.
    Do diagnostyki vcds.
    pozdrawiam.

    kluczyk http://allegro.pl/kluczyk-pilot-seat...216027586.html
    tu są obudowy http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obud...463319003.html

    Zostaw komentarz:

Pracuję...